Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Hae keskusteluista
Zonker, jättiläisperho

Zonker, jättiläisperho

Tervehdys.
Luin uusimmasta Kalastuslehdestä artikkelin haspelikamoilla viskottavista "karvahärpäkkeistä" eli zonkereista. Toimii hauelle kuulemma todella hyvin! Onko kenelläkään tietoa voiko zonkereita ostaa tai tilata jostain?? Vai onko kyseessä itse "sidottu" luomus?

Hairy Killer

Viehe lienee Abun myymä kaninkarvaviehe. Niitä lienee saatavilla/tilattavissa Abun vieheitä myyvistä liikeistä.
Muutama viesti löytyy erän keskustelussa:
ABU GARCIA HAIRY KILLER

Hairy Killer

ABU GARCIA HAIRY KILLER niitä löytyy kalastusliikkeistä ja olen myös huomannut niitä motonetissä ja hong kongissa. Itse olen kyseisellä vieheellä saanyt viikon aikana kymmeniä pulikoita ja karkuuttanut yhden "Isomuksen". Suurin kaloista 4kg.
Taas ensi viikonloppuna pitäis yrittää tolla karvaperseellä jotain saada!!
toivottavasti yritys tuottaa tulosta!!!!

Minkäslaisella uittotekniikalla havaitsit toimivaksi?
Ite oon painottanut noita nokasta jonkun verran. ainakin kastuu ja uppoo paremmin.
Oon laittanu killereihini eteen koukun painon lisäykseen ja tarttumisen paranemiseen.
pertti kanerva:
Viehe lienee Abun myymä kaninkarvaviehe. Niitä lienee saatavilla/tilattavissa Abun vieheitä myyvistä liikeistä.
Muutama viesti löytyy erän keskustelussa:
ABU GARCIA HAIRY KILLER

Kyllä tuo zonker on eri viehe, kuin mitä tuo ABU:n heittoperho. Zonker on nimittäin painavampi ja ulkomuodoltaan erillainen. Sellainen täytyy kai sitoa itse

Mätäjoki rules!
"Kyllä tuo zonker on eri viehe, Zonker on nimittäin painavampi ja ulkomuodoltaan erillainen."

Tarkoitatko nyt sellaista pienempää esim koskilla taimenille käytettävää zonkeria, joissa on yleensä zonker suikale vain selässä? Käsittäkseni tuo on samanlaisesta zonkerista kasattu (lieneekö sidottu Hairy Killeristä väärä ilmaus?) , joskin erilailla tms.. En tiedä, en omista KO viehettä, voisi olla mielenkiintoinen.

Takaisin ylös