Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Hae keskusteluista
16 cal. haulikko

<< edellinen 1 2 3

Tais mm tempasta herneen nokkaansa. Noita juttuja vois keksiä vaikka mistä asemerkistä jos vain haluais. Ei nyt vaan ole semmoseen tarvetta.
korpijouni:
Tais mm tempasta herneen nokkaansa. Noita juttuja vois keksiä vaikka mistä asemerkistä jos vain haluais. Ei nyt vaan ole semmoseen tarvetta.

Ne herneet ollu korpijounin nokassa jo syksystä asti.. ;)
Niinpä niin. Johtuuko tää nyt siitä, kun mää olen liikaa puolustellut näitä eurooppalaisia aseita? Jos johtuu, niin lieventävänä asian haarana voidaan mainita , että mä en ole pahasti mollanut näitä venäläisiäkään. Jos mun mielipiteeni on jotakuta ottanut pataan, niin olen pahoillani. Joskus muakin ottaa kaaliin se, että en pääse nokikkain niiden kanssa jotka mua mollaavat. Silloin voisi vasta syntyä kunnon keskustelu. Tällaisilla palstoilla tuo v#¤#¤lu on paljon helpompaa.

Oottelepa Pekka S, jos maltat

Kovalevy laukes tästä "helevetinkonneesta", kaik män, myös kuvat.
Nyt pirulliset työvuorot, mutta viikon puolessavälissä otan kuvia kaunokaisestani ja yritän siirtää tänne (Simson kal 16, vm -56, enkkutukki).
korpijouni:
Niinpä niin. Johtuuko tää nyt siitä, kun mää olen liikaa puolustellut näitä eurooppalaisia aseita? Jos johtuu, niin lieventävänä asian haarana voidaan mainita , että mä en ole pahasti mollanut näitä venäläisiäkään. Jos mun mielipiteeni on jotakuta ottanut pataan, niin olen pahoillani. Joskus muakin ottaa kaaliin se, että en pääse nokikkain niiden kanssa jotka mua mollaavat. Silloin voisi vasta syntyä kunnon keskustelu. Tällaisilla palstoilla tuo v#¤#¤lu on paljon helpompaa.

Taidat olla väkivaltainen kaveri jos nokikkain ei ihmiset uskalla puhua vai mistä moinen uho?
luvat?:
korpijouni:

Taidat olla väkivaltainen kaveri jos nokikkain ei ihmiset uskalla puhua vai mistä moinen uho?

Mikä ihmeen uho? Kyllä nyt naama naamaa vasten keskustelu on kehittävämpää kuin tämmöinen. Silloin jää turha nälviminen ja semmonen pois. Täällähän ei kukaan tunne ketään, olemme vain nimimerkkejä. Olen varma, että nää jotka pitää esim, mua jonain tiukkapipona, olisivat toista mieltä jos hetken keskustelisimme nokikkain. Ja tietysti vastavuoroisesti toisinpäin.
16/70 kaliberin 1 piippuinen tähti haulikko, vuosimallia 1968 jo oikein muistan.. aivan loistava pyssy

<< edellinen 1 2 3

Takaisin ylös