[quote="Kala-Harri"]os julkisissa foorumeissa mennään luvattomasti sörkkimään toisen yksityistietoja, on silloin jotain väärää tehty. Lapsellisuuttako on oikaista nämä tilanteet. Otan esimerkin. Renttu olisi kirjautunut tänne ja pistänyt omia tietojaan näkyville. Jos joku muu kuin hän itse olisi niitä tietoja muutellut, eikös se ole asemansa väärinkäyttöä. Varsinkin vielä muutellut sellaisiksi, jotka jossain foorumissa olisi helppo yhdistää herjaaviksi. Katsotaan kuitenkin, että tämä Kuha-Hande oli mielletty erään viestin myötä herjaavaksi ja sitten se ilmestyykin minun yhteystietoihin, ilman että minä olisin sitä tehnyt ja antanut lupaa. Jos sellaisen tahtoo oikaista, ei se minun mielestä ole lapsellista vaan oikeaa toimintaa. Suoraselkäisesti sivuston ylläpitäjät tämän oikaisivat, siitä hatunnosto heille. Erikoistoimittaja alamerkintä näkyy taas kaikissa lähettämissäni sähköposteissa, joten sitä käytän päivittäin satoja kertoja. Miksi siis sellainen häiritsee, joka on yleisessä käytössä. Jos se sana siellä häiritsee, pyydän ottamaan senkin pois. Itse en sitä saa poistettua, kun en tiedä tapaa. Joten kaikkiaan, jätetään ainakin täällä nämä herjailut vähemmälle ja keskitytään asiaan. [/quote]
Lähettäjä:
Takaisin ylös