|
Rapala pro fishing lbs yksikkö
|
|
27.6.07 16:43
eetu (vierailija)
|
|
|
29.6.07 11:41
Juho (vierailija)
|
save failed!
Viittiskö kukaa auttaa? Mul on toi peli tietokoneella ja aina ku tallennan siihe tulee et save failed! Jos joku vois sanoo miten sen pelin pystyis tallentaa sillee et se onnistuis...
|
|
4.7.07 21:15
pöö (vierailija)
|
|
|
4.7.07 21:16
pöö (vierailija)
|
Juho:Viittiskö kukaa auttaa? Mul on toi peli tietokoneella ja aina ku tallennan siihe tulee et save failed! Jos joku vois sanoo miten sen pelin pystyis tallentaa sillee et se onnistuis...
poista jotaki tieto koneelt nii mahtuu...
|
|
4.7.07 21:18
pöö (vierailija)
|
barramundi:Juu mulla ei edes toimi koko peli.
Activisionin mainos tulee ja sit se loppuu siihen.
Peli on ihan kaupasta ostettu.
Mikä on vikana ja miten korjataan.
jaa... viekauppaan kuitin kanssa nii voit vaihtaa sen. ellei ostamisesta ole jo pitkä aika...
|
|
4.7.07 21:19
pöö (vierailija)
|
jaa... juu... joo... itse ammun mielummin taljajousella joten meen täst chatista sillee...
|
|
5.7.07 14:22
Jep,jep (vierailija)
|
Onko Rapala pro fishing peli kannattavampi ostaa pc:lle vai ps2:lle? No tilasin kuitenkin tänään sen jo netistä pc:lle..oisko ollu järkevämpää ps2:lle??? Ps. Mitä kaikkia kalalajeja rapala pro fishingissä on?
|
|
5.7.07 14:24
Jep,jep (vierailija)
|
Ja toivon mukaan oli järkevää maksaa siitä 44 e?? no nähräänpä sitten kun saapuu.... 1-3 päivän päästä. =)
|
|
9.7.07 08:56
Rohmelo (vierailija)
|
Wii
moni on jääny jumii mm ps2 pc mutta Wii:stä en oo noin ensisilmäksellä nähny mitään valituksia. mutta mä en osaa auttaa ku saan sitä vaan välissä LAINAAN! ku isä takavarikoi sen ku pelasin liikaa
|
|
9.7.07 19:49
Rezi (vierailija)
|
57lbs suurin king salomon mitä oon ite saanu kenai riveriltä!!
|
|
12.7.07 19:27
Mixxxu (vierailija)
|
Siimaa ei voi pitää kireänä koko aikaa koska se on pelin oma bugi, eli suunnitteluvirhe :S
jos neuvoja haluatte niin senkun mylläätte googlesta..
|
|
21.7.07 20:23
Juho (vierailija)
|
Kyllä ton siiman pystyy pitää kireenä, jos se löystyy ni vedät vaa vavan sivulle, mahdollisimman eri suuntaan kalan kanssa ni kyl se kiristyy..
|
|
22.7.07 15:00
ossi
|
tieto koneel siin pääsee koodeil nopeest paina ensin(§) kaikki kentät koodi :unlockalltours
kaikki kamat koodi :unlock allitems
|
|
22.7.07 15:01
ossi
|
00n saanu king salmonin 69lbs
otti kiinni siin karhun vieres kenai riveril
|
|
24.7.07 14:22
Kalastaja-93 (vierailija)
|
jumissa
Mä en oo päässy tournamentissa ton Muskie Huntin jälkeen eteenpäin, kun se seuraava tehtävä ei avaudu (joku Bass Race). Eikä siinä pelissä sanota missään miten sen tehtävän voi avata. Onko jollain muilla ollut samaa ongelmaa?
|
|
11.8.07 11:29
Juho (vierailija)
|
eikös ne tehtävät avata voittamalla ekaks sse nykynen?
|
|
16.8.07 21:23
Kala - Jani (vierailija)
|
Siiman kireänä pitäminen!
Ps - 2:lla minä kelaan hiljaa ja kun kala iskee koukutan kalan ja pidän vapaa koko ajan pystyssä ja jotkut kalat (Kuten King Salmon ja Muskie) vetävät itsensä kauas pois ja syöksyvät venettä päin, Tässä vaiheessa siima löystyy ja kala irtoaa, Säädä jarru 5:selle ja kala pysyy kiinni kun siima on kireä löysää jarrua n. 2-3:selle yleensä tälläiset kalat toistavat sitä kunnes väsyvät, Muunlaisissa kaloissa, jotka vain pistävät hanttiin ja uivat puolelta toiselle pidän vapaa koko ajan ylhäällä ja kääntelen sitä kalan mukaan ja säätelen jarrua tarpeen vaatiessa.
Ps. Jos tuo taktiikka ei toimi esim. King Salmoneille! Sitä ei välttämättä olisi muutenkaan saanut silloin ylös... Mutta jos jollain on "sata"varma tyyli saada kunkkulohia kertokaa toki, tuo toimii minusta kyllä hyvin...
|
|
18.8.07 20:35
Toisveden kuningas (vierailija)
|
Kala - Jani:Ps - 2:lla minä kelaan hiljaa ja kun kala iskee koukutan kalan ja pidän vapaa koko ajan pystyssä ja jotkut kalat (Kuten King Salmon ja Muskie) vetävät itsensä kauas pois ja syöksyvät venettä päin, Tässä vaiheessa siima löystyy ja kala irtoaa, Säädä jarru 5:selle ja kala pysyy kiinni kun siima on kireä löysää jarrua n. 2-3:selle yleensä tälläiset kalat toistavat sitä kunnes väsyvät, Muunlaisissa kaloissa, jotka vain pistävät hanttiin ja uivat puolelta toiselle pidän vapaa koko ajan ylhäällä ja kääntelen sitä kalan mukaan ja säätelen jarrua tarpeen vaatiessa.
Ps. Jos tuo taktiikka ei toimi esim. King Salmoneille! Sitä ei välttämättä olisi muutenkaan saanut silloin ylös... Mutta jos jollain on "sata"varma tyyli saada kunkkulohia kertokaa toki, tuo toimii minusta kyllä hyvin...
Pidättekö siiman vahvuutta 20lbs vai heikompaa noille king salomoneille? Ainoa ongelma on että norm 20 lbs siima ei kestä isojen k.salomonien painoa vaan katkee meilkein heti väsyttäessä vaikka dragkki olis ihan pienillä. Kannattaa käyttää mahdollisimman lyhyttä vapaa ja vahvaa siimaa niiden kanssa. Huono puoli pelissä on epärealistinen kalan irti pääseminen siiman löystyessä.
|
|
18.8.07 20:51
Toisveden kuningas (vierailija)
|
Toisveden kuningas:Kala - Jani:Ps - 2:lla minä kelaan hiljaa ja kun kala iskee koukutan kalan ja pidän vapaa koko ajan pystyssä ja jotkut kalat (Kuten King Salmon ja Muskie) vetävät itsensä kauas pois ja syöksyvät venettä päin, Tässä vaiheessa siima löystyy ja kala irtoaa, Säädä jarru 5:selle ja kala pysyy kiinni kun siima on kireä löysää jarrua n. 2-3:selle yleensä tälläiset kalat toistavat sitä kunnes väsyvät, Muunlaisissa kaloissa, jotka vain pistävät hanttiin ja uivat puolelta toiselle pidän vapaa koko ajan ylhäällä ja kääntelen sitä kalan mukaan ja säätelen jarrua tarpeen vaatiessa.
Pidättekö siiman vahvuutta 20lbs vai heikompaa noille king salomoneille? Ainoa ongelma on että norm 20 lbs siima ei kestä isojen k.salomonien painoa vaan katkee meilkein heti väsyttäessä vaikka dragkki olis ihan pienillä. Kannattaa käyttää mahdollisimman lyhyttä vapaa ja vahvaa siimaa niiden kanssa. Huono puoli pelissä on epärealistinen kalan irti pääseminen siiman löystyessä.
Ja ennätyskalani pelissä on 56lbs king salomon.
|
|
22.8.07 22:15
Kala - Jani (vierailija)
|
|
|
10.10.07 14:03
joni.huttunen (vierailija)
|
mä oon saanu kalan 19 kilosen lohen
uistelia:Mika.O:Miten sen siiman saa pidettyä kiirenä aina kun saan kalan niin siima löystyy ja kala pääse irti?
en tiedä sitten auttaako se oikeasti mutta itse kelaan koko ajan niin hiljaa kuin pystyn ja sitten kun kala nappaa alan kelaan täysiä ja nostan vavan pystyyn.
|
|
10.10.07 14:06
|
siiman löysyys tuleesiitä kun hötkyilee
kääntää vapaa jos lähtee ni yritä uudestaan
|
|
10.10.07 14:09
|
no jeeeeee
oliko iso jos oli ni varmaa harmittaa niihä
|
|
10.10.07 14:14
|
no missä asut
Juho:Viittiskö kukaa auttaa? Mul on toi peli tietokoneella ja aina ku tallennan siihe tulee et save failed! Jos joku vois sanoo miten sen pelin pystyis tallentaa sillee et se onnistuis... no mä autan paina eskiä sitte laita save kame
|
|
10.10.07 14:16
joni.httunen (vierailija)
|
pöö:barramundi:Juu mulla ei edes toimi koko peli.
Activisionin mainos tulee ja sit se loppuu siihen.
Peli on ihan kaupasta ostettu.
Mikä on vikana ja miten korjataan.
jaa... viekauppaan kuitin kanssa nii voit vaihtaa sen. ellei ostamisesta ole jo pitkä aika... no ku sun koneesa ei oo tilaaaaa poista jotain
|
|
|