Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Hae keskusteluista

Osallistuminen Erä-lehden keskusteluun vaatii nimimerkin, jonka saat rekisteröitymällä. Omalla nimimerkillä voit osallistua keskusteluihin, avata uusia aiheita, lisätä kuvia ja käyttää allekirjoitusta viesteissäsi. Keskustelujen lukeminen on edelleen mahdollista myös ilman kirjautumista palveluun.

rapalan parhaat vieheet?

<< edellinen 1 2 3 4 seuraava >>

Rapalan shad rap dr on paras :D

en ole varma

aea:Tehdäänkö super shad rappia enään?

Rapalan luettelossa näytetään super shad rappeja mutta en ole ite törmänny kaupassa niihin paitsi uppomalleihin. Uppomallissa on se huonopuoli kun se kyntää pohjaa ja kerää kunnon leväkimppuja :( toisin kun kelluva :D

Juha:Täytyy käydä ostamassa tollainen Minnow Spoon,
uskaltaako kukaan suositella millainen väritys toimisi parhaiten kirkas vetisessä matalassa hiekkapohjaisessa järvessä?[/quote

ite kannatan sinikeltasta tai sinihopeaa tiikeriväritystä :D

suosikki Rapalat

rapalan pullukkavaaput käy jokapaikan ottikoneiksi tässä muutamia suosikkeja ja suosikkivärejä

fat rappit 5-7cm (pinta) - syyshauenherkku uistelussa ja heittelyssä (ft värillä)

fat rap 5-7cm (yleismalli) - yleisviehe kaikille petokaloille (paloauto)

dt 6ft - etenkin hauelle ja suur kuhalle (ft värityksellä)

dt fat - suurhauen herkku nro 1 ihan kaislikonreunaa vedettäessä (parrot värisenä)

risto rap 4cm - ahvenelle laiturilta heitellessä (parrot värisenä)

minnow rap 7cm - suosikki malli isolle ahvenelle ja kuhalle ja kevyeen vetouisteluun (veri väreissä)

kyllä tulee muilakin rapaloilla kalastettua mutta pullukkoihin itse olen mieltyny ja itsekin kerään muitenkin malmistajijen pullukkamalleja ja hyvin on tullut muutakin kun ulkoilmaa.

rapalan paras

ehkä minnow spoon tai rapala mangnum

kyllä parhaat on

Rapalan minnow spoon ja toi mangnum

bete lotto

JOS HAUKEE HALUU SAADA NIIN EHDOTON UISTIN ON BETE LOTTO!

countdown on paras!

mun mielestä countdown on paras ahvenelle kun oon ite saanut sillä 1,9 kg ahvenen Mallasvedeltä ja 0,5 kg ahvenen ja muutaman pikku hauen mutta on sillä tullu isokin rotkale Räväjärveltä Kuusamosta. Paino 4,3 kg

jointed on hyvä

Rapalan jointed särjen näköinen (mustaharmaa keltaset silmät) on vuosien saatossa näyttänyt taitonsa ainakin mulle. Itse olen lyöny sillä oman hauki ennätykseni ( 7,5 )

minkä värinen

kysyn vaan että mikä ja minkä värinen uistin kannattaa ostaa tummaan ja virtaavaan veteen.Antakaa vastaus

RAPALA MENETTÄÄ MYYNTIÄÄN

Rapala oli mun lempi kalastusmerkki mut ei enää . siinä merkissä EI OLE LAATUA! kannataa kokeilla muuta merkkiä. rapala laskee kokoajan
Kalakonkari voisi vähän perustella, miten Rapalan laatu on viime aikoina heikentenyt. Nimimerkistä päätellen kirjoittajalla on asiasta pitkäaikaista kokemusta.

Maailman suurimman viehemerkin väitetty laadun romahtaminen kiinnostaisi varmasti monia lehden ja palstan lukijoita.

Kalamoderaattori
Hyviä rapalan uistimia on Rapala Jointed Hot Tiger, Down Deep Husky Jerk, ja Mini Fat Rap......
hauki owneri:JOS HAUKEE HALUU SAADA NIIN EHDOTON UISTIN ON BETE LOTTO!

Vaikka bete lotto on hyvä uistin se ei kuulu Rapalan tuotantoon.Bete lotolle löytyy oma topic jossa voit keskustella kyseisestä vieheestä.
Mina:

rapala on paras vaappuvalmistaja IKINÄ

se on…

Kyllä näin on että rapala fat rap shallow 5cm on paras uistin mille vaan pedolle. ite yhellä semmosella nostanut suunilleen 500 abboree/500 krokotiilia värillä -S-.
Myös -GFR- on pommi, varsinkin huonolla syönnillä abborelle,taimenelle,lohelle...

se on…

Niin ja niitä löytää nykyään lähinnä nettihuuto kaupoista, kuten huuto.net/fi ja hintaa siellä on pyyetty 8-12e/kpl.
10cm X-rap on kyllä pommi hauelle---- nooh,,,, oha noita milijoonia hyviä :) (no ei ny ehk ihan)

MINNOW SPOON

Rapalan MINNOW SPOON on aivan mahtava!!!! kyllä sitä parempaa uistinta hauelle saa hakea!

ja jointed, sekä fat rap

ja meillä toimii hauelle jointed p värillä. sekä fat rap kuhalle. Mutta minnow spoon on todella hyvä hauelle. maksaa vain 5 euroa, suosittelen sitä :)

nilsmaster

ja nilsmasterin inviciblestä vielä että sekin toimii hyvin hauelle ja kuhalle.

(anteeks 3 postauksesta)

Miksi?

Miksi et muokannut aiempaa viestiäsi Sorsa?

Siksi.

Ehtä siksi että sorsa ei ole rekistöröitynyt käyttäjä, eli hän ei pysty muokkaamaan aiempia viestejänsä.
minarilla saa kaikkea! haukea ahventa ja kuhaa.meritaimenesta en tiedä.

onko…

onko rapalan Tail Dancer hyväkin?
Kyll skitter pop on paras sill sain ekan ison haukeni 3.5kg :P Se on hianon näköne kun se hyökkää uistimeen =)

<< edellinen 1 2 3 4 seuraava >>

Takaisin ylös