Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Hae keskusteluista
huonoin uistin

<< edellinen 1 2 3 4

kalakonkari:ei oikeen oo huonoa uistinta ku hauki tarttuu mihin vaan naulaan rekisteri kilpeen oon ainaki kuullu :D

Kumman valitsisit; 2e halpis vaappu vai 12cm nilsun?
Tottakai kalaa tulee halpiksilla, mutta toimiiko ne paremmin kuin kalliimmat.
On selvää että halvemman maalaus rapistuu heti ja kalleemmassa mallissa yleensä kestää.
Ostin kerran 1e lippoja, eka heitto ja noin 1kg hauki kiinni. Hauki tosin hajotti koko lipan. Eikä käteen jäänyt kuin runkolanka. Myöhemmin loputkin 1e lipat hajosi. Kun 3e meppsillä saa kalastaa monta vuotta. Jos pilkkua täräytetään niin rekisteri kilpi ei ole uistin.

"Kaikki osaa laulaa,mutta toiset laulaa paremmin"
Ruohikko uistimet ku niistä aina tippuu ne saaliit ja se ottaa niin *'***** pattiin!mutta jos löydät ruostesen lipan niin älä vaan nakkaa menemään semmosella tulee hyvin kalaa:

kalaa tulee

Kalaa tulee vaikka millä uistimella kun kala syö.

Huonoja uistimia?

Kaikille tuttu asia: Kannattaisiko tutkailla rannalla vieheen uintinopeutta ja saada siitä jotain ideaa ? Pyöreäpäinen leka panee joskus huononkin pellin tottelemaan ! Eli huonostakin voi tulla kalastava pienellä tuunauksella. Heikkorakenteiset voidaan unohtaa. Ja tämähän on vain pintasipaisu kaikkeen, mitä mielenkiintoista uisteluun liittyy !

DAM!!!!!!!!!!!!!!!

En suosittele ostamaan damin uistin lajitelmia olen kerran ostanut erehdyksessä, mutta uivat huonommin kun puu pala jossa on koukku!
Kuha-fani!:En suosittele ostamaan damin uistin lajitelmia olen kerran ostanut erehdyksessä, mutta uivat huonommin kun puu pala jossa on koukku!

omat puunpalat uivat kyllä oikein hyvin ja tuovat saalista.
turboman:
Kuha-fani!:En suosittele ostamaan damin uistin lajitelmia olen kerran ostanut erehdyksessä, mutta uivat huonommin kun puu pala jossa on koukku!

omat puunpalat uivat kyllä oikein hyvin ja tuovat saalista.

no kyllähän ne veistetyt mut tarkotin tavallista puupalaa jolle ei oo tehty mitään
koui:
käytä sitä jerkkinä ja taatusti pyytää!

fisu:

Kyllä kun päijänteellä uistinta vetelee nii kyllä se 10 metrissä voi mennä.

D.A.M EI KANNATA KOSKAAN!

Älkää koskaan ostako Damin uistimia,koska Damin uistimet ovat huonompia kun risu jossa on peruke! EN SUOSITTELE MITÄÄn!
Olisipa somaa seurata kilpailua, jossa Kuha-fani kalastaa risulla, jossa on peruke, ja vastustaja käyttää DAMin vieheitä.

UJO

Ujo sanoinpahan vaan kyllä minä käytän ihan hyviä merkkejä kuten Rapala,Storm,Jesse,Hk-Varma mutta sanoi kun olen sanut joskus D.A.M:IN uistilajitelman niin ne eivät kylä ui yhtään.

Halvalla kalaa

Tonnikala:

Reilun euron hintaisella OPM-vaapulla on saatu kuhaa ihan kiitettävästi. Vastaavasti yli kympin maksaneella "kotimaisella huippuvaapulla" ei tähän päivään mennessä ole saatu yhtään kalaa. Uistinta on sentään uitettu hyvillä kuhavesillä jo monena kesänä, mutta valmistajan lupaukset isoista saaliista ovat osoittautuneet vain myyntipuheiksi.
Huonoin kokemus on tullut nilsmasters visipulilla. Väri oli papukaija, kunnes kyllästyin katselemaan sitä pakissa lojuvaa ainoaa 0 saldollista uistinta (nuorena) ja maalasin sen. Ei auttanut sekään. Surkeista surkein ostokseni. Hintaa kun vielä oli sen aikaisella budjetilla. (=oli kaikki rahat) Tämä on katkerin uistin ostokseni.
Sitä tuli vielä uitettua parhailla tietämilläni haukivesillä, että saisi kuparisen rikki. Mutta ei. Ei kertakaikkiaan mitään, vaikka muut kiskoivat kalaa veneeseen oikealta ja vasemmalta.
siis huonoin uistin kukapa sentään huonointa uistinta ostaisi senhän näkee sen hinnasta jos on halpa ja näyttää huonolta ÄLÄ OSTA KOSKA KOSKA VAIKKA ROSKAPUSSILLA VOIT SAAHA 2 KILON TAIMENEN MARKETIN KALATISKILTÄ
jani1000:

Proffalla saa haukee erittäin hyvin..

<< edellinen 1 2 3 4

Takaisin ylös