Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Hae keskusteluista

Osallistuminen Erä-lehden keskusteluun vaatii nimimerkin, jonka saat rekisteröitymällä. Omalla nimimerkillä voit osallistua keskusteluihin, avata uusia aiheita, lisätä kuvia ja käyttää allekirjoitusta viesteissäsi. Keskustelujen lukeminen on edelleen mahdollista myös ilman kirjautumista palveluun.

mepps lipat

<< edellinen 1 2 3

Tosi hyviä on, pakko sanoa. 3 päivää sitten tuli 2 koon kulta punatäpläisellä 41 ahventa illalla ja 3 haukea. Tänään tuli ostettua 2 kpl 3 koon meppsiä. molemmat on kultaiset ja toisessa on punaset pisteet ja toisessa siniset, toinen on aglia toinen comet.
Meppseillä tuli nyt 1 ahven ja 3 haukea tänä iltana. Kaikki tuli 3 koolla, mutta sitten kun päätin kokeilla vielä viimeistä kohtaa niin tuli iso hauki kiinni, se pysy vähän aikaa kiinni, mutta sitten siima katkesi:(... No sitten menin kotiin söin vähän ja etsin vahvempaa siimaa ja menin takaisin paikkaan missä hauki vei meppsin. Yksi heitto ja hauki oli kiinni ja kohta sen jälkeen rannalla ja se toinen mepps(aglia) oli hauen leuassa kiinni. Sain sen takasin... comet pelasti aglian.

kalaa

Mulla oli semmonen täys keltanen meppsi niin sillä heittelin mökin laiturilta olin mökillä viikon niin sain sillä lipalla 4 haukea sinä aikana.
sit vika iso hauki veisen
Itellä on muutamia meppsejä kans. Hyvin tulee ahventa ja haukeakin tulee satunnaisesti. Ittellä parhaiten pelannu 1 koon black fury keltasilla pisteillä. Ryökäle jäi vaan pohojaan se. Myös kuparin ja hopean värisillä lipoilla (mustat pisteet) on tullut kalaa, ahventa lähinnä. Hopeaan tarrannu haukikin muutaman kerran.

Kalastaja

Onko kukaan kokeillut "kopreririkiä" ? Mulle aivan uusi tuttavuus kalastajalehdestä 2/10. Kyseinen systeemi tehty pääasiassa mepsin lipoista poistamalla alkuperäinen koukku ja lisäämällä siima raksi perholukolla lipan runkoon heti lippalevyn taakse kiinni. Mepsin lipat on kyllä hyviä

kysymys

meneekö se niin että 0 koko on isoin 1 seuraava jne... vai 0 on pienin 1 seuraava jne..... itsellä mepps kuparinen ja punaisilla pisteillä 3 koko , hyvä on !

<< edellinen 1 2 3

Takaisin ylös