Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Hae keskusteluista

Osallistuminen Erä-lehden keskusteluun vaatii nimimerkin, jonka saat rekisteröitymällä. Omalla nimimerkillä voit osallistua keskusteluihin, avata uusia aiheita, lisätä kuvia ja käyttää allekirjoitusta viesteissäsi. Keskustelujen lukeminen on edelleen mahdollista myös ilman kirjautumista palveluun.

remington versa max

remington versa max

kokemuksia kellään alko puolaria tehä mieli ja tää ainakin kuulosti hyvälle kokeilemaa en vielä ainakaan ole päässyt miten nousee olkapäälle. muitakin voi ehotella samasta hintaluokasta ja halvemmista tietysti

Itellä ollut kohta vuoden..

...ja hyvin on toiminut,säätöpaloja tulee mukaan jos jonkinlaisia niin saa varmasti mieleiseksi! Erivärisiä ja kokoisia tähtäimiä,supistajia muistaakseni 5kpl myös ja liipasinkaarilukkoki näky olevan.. ;D Kaasuportit,männät ja lukko on niin yksinkertaisia että luulisi olevan kyllä luotettava pyssy,aikahan tuon kyllä näyttää..HELPPOHOITOINEN!!

Versa Maxissa myös joku mikälie pinnoite,ei vissiin pitäis kovin herkkään korroosio iskeä..

hyvältähän tuo sitte kuulostaa jos ens vuodeks hankkis ku nyt menee kaikki rahat autoo ja korttii ja 1haulikko jo on ni ei oo iha niin kiire hankkia uutta
Millainen on vaikea hoitoinen itselataava??

:D :D

Tulihan se korpijounin kommentti sieltä! Helppohoitoinen on semmone mitä ei tarvii ollaa hinkkaamassa joka reissun jälkee!

Ja Zimbawelle: Kannattaa toki tutkia muitakin puolareita..

Ja vielä kokeilin tossa mielenkiinnosta 870 pumpun jatkoputkea tohon ni sehän kävi siihen.. :) Joo sitä ei metsästyksessä saa kayttää mutta kiekkotouhussa/muussa hupi ammunnassa,jos haluaa päästä äkkiä paukuista eroon ni oiva apu siihen.. ;)
Kommentti tuli juu. Siis tuo mun "puolari" on semmoinen helppo hoitoinen. En mää nyt sitä meinannu että remari huono olis. Sitä paitsi mä luulin että sä meinasit helppohoitoisella sellaista mikä on helppo purkaa ja koota. No, sellaisiahan ovat kaikki nyky aseet. Mulla on semmosella itsesäätyvällä systeemillä oleva ase ja se ei kovin äkkiä lakkaa toimimasta vaikka sitä ei joka reissun jälkeen nuohoisikaan. Toisaalta, mulla oli joskus kolkytvuotta sitten eräs italiaano, kaasumäntä vehjes, ja se oli kyllä aika kranttu puhtauden suhteen. Musta tuntuu että nää nyky vehkeet ei ole niin herkkiä tuon lian suhteen. Remari on ihan vissisti hyvä tussari kelle se vaan noin muuten sopii. En ole vielä semmosta käsissäni pyöritellyt, kun ei ole ollut tarvetta mutta heti kokeilen kun semmoiseen kauppaan eksyn. Mulla oli joskus 90 luvun alussa remarin 11/87. Mukava ase muuten mutta siinä yksilössä oli raju korroosio ongelma. Nyt mulla on menossa kolmas, vasta kolmas, itselataava ja täytyy sanoa tästä aseesta että se on hyvä. Ja mitä tulee kommentteihin niin voitte olla varmoja että niitä tulee, aina välillä. Ne ei ole mitään v¤#¤#uilua vaan ihan vaan mielenkiinnosta tehtyjä.
saakos tota versa maxia 26 piipulla ja jos saa nii mistähän päin päijät hämeen alueelta
zimbawe:
saakos tota versa maxia 26 piipulla ja jos saa nii mistähän päin päijät hämeen alueelta

Tienoosta en tiedä, mutta ainakin Ahti Huvila mainostaa Versa Maxia 26" piipulla.
Tuskin tuo Versa Max huono ase on. Näyttää ainakin koeammunnoissa lataavan kaikkia patruunoita.

Jos kuitenkin hyvää itselataavaa etsit, niin Beretta A400 Xplor tai Xtreme ovat taatusti loppuiän aseita. Itse heinäkuun alussa ostin Xplor Unicon, ja semmoset 500 panosta ampuneena ei ole kertaakaan kiekkopaukuillakaan tehnyt syöttöhäiriötä. Arvelin huomenna vielä käydä rapiat sata paukkua ampumassa, ja sitten arvelin kyyhkyjahtia varten sen puhdistaa, koska arvostan riistaa niin paljon, että sallin niitä kohti lähtevien laukausten lähteä puhdistetusta aseesta.
Puolarissa kannattaa purata joskus myös lukko ja laukausukoneisto osiin. Tai oikeastaan kaikki minkä vaan purettua saa. Ruuvit ja tapit irti niin ja sitten pyssy osiksi vaan. Kyllähän paljastuu aikas paljon roskaa ja havun neulaisia kauden jälkeen.

Saamamiehellä on kettun oveluus ja korpin näkö.

Takaisin ylös