|
etsin asetta?
|
|
25.3.10 16:32
- (vierailija)
|
Lisätään vielä että suurimmalle osalle näistä vanhoista reuhkoista olisi sulatto oikea paikka. Hyvänä esimerkkinä vaikka valmetin haulikot.
|
|
25.3.10 16:57
jk (vierailija)
|
-: qwerty:Voisiko joku selittää mulle, mitä on rautarakkaus?
Se on sitä kun pitää aina olla ylistämässä niitä vanhoja romuja joista ei raaskita luopua, kuvitellaan ettei mitään parempaa ole 50 vuoteen keksitty ja mikään uudempi ei voi pärjätä sille vanhalle romulle joka jonkun onnettoman kaapista sattuu löytymään.
Joo samaa mieltä en minäkään tajua ku pitää niitäkin paikkalin vanhoja sohloja ylistellä!!
|
|
25.3.10 17:02
- (vierailija)
|
Niinpä kun voi ylistellä uusiakin.
|
|
25.3.10 17:27
Peräkyläläene. (vierailija)
|
Vanahasta vara parempi.klisseetä tyrkee..
Propagandan iänharava"baikal"koe,näe ja tutustu et kavu.Romuraavan kerräyspisteestä kaattamuan.Sieltä minnäe omani löösin ja halavalla.
|
|
25.3.10 20:13
Model 98 (vierailija)
|
|
|
25.3.10 21:00
phjok (vierailija)
|
-: Lisätään vielä että suurimmalle osalle näistä vanhoista reuhkoista olisi sulatto oikea paikka. Hyvänä esimerkkinä vaikka valmetin haulikot.
Varmasti hyvin huolletussa ja kohtuullisesti ammutussa valmetissa on enemmän asetta kuin uusissa halpispyssyissä. Niitäkin vaan on monen kuntoisia...
|
|
26.3.10 22:18
ostaja (vierailija)
|
ai ok..
kyllä kyllä. Ollaan jo löydetty yks aika ok ase ja lähetään koeampuu se huhtikuussa
ettei osteta "sikaa säkissä".
Tikka M65 30-06 ilman kiikaria, ja oliks se nyt 550€.
onko hyvä? toinen vaihtoehto et tehään tarjous a-bolt 308.:sta
|
|
27.3.10 14:36
ostanut (vierailija)
|
aivan mielettömän kallis. ei tarvi paljoa laittaa lisää niin saat ihan uuden.
|
|
28.3.10 10:10
Jarski
|
ostaja: kyllä kyllä. Ollaan jo löydetty yks aika ok ase ja lähetään koeampuu se huhtikuussa
ettei osteta "sikaa säkissä".
Tikka M65 30-06 ilman kiikaria, ja oliks se nyt 550€.
onko hyvä? toinen vaihtoehto et tehään tarjous a-bolt 308.:sta
M65:sta pyydetään 300-1200€. Hintaero johtuu lähinnä myyjästä. Pelkistä M65 raudoista maksetaan 500 eli hinta on ihan ok. Kokeile sakon superhammarhedillä. Sopii aseeseen hyvin.
Lonkalta voisin sanoa et toi tikka on parempi valinta kun a-bolt
|
|
28.3.10 20:18
ostaja (vierailija)
|
niiin onkin…
Niin kuulemma onkin tikka parempi, mutta ei löydetty sellaista sopivaa tikan m65.
Melkein järestään niissä oli jotain tukin naarmuja ja piipussa ruostetta, ja jos on ammuttu paljon ni voi olla patruunapesän väljyyttä ja sen sellasia ni ostetaan sitten suoraan uusi ni ei tarvii ostaa välttämättä uutta heti!
|
|
1.4.10 21:17
ostaja (vierailija)
|
nyt on tulossa ase!
tilattiin nyt vihdoin se kivääri Browning A-bolt 30-06 äänenvaimentimella ja kiikarilla. 1700€......luulis olevan hyvä!? Vai?
|
|
1.4.10 22:11
donalisää (vierailija)
|
hinta raja minulla on n.750e>>>1700€
|
|
2.4.10 21:10
ostaja (vierailija)
|
joo hinta on yli rajan
joo olen 16v. ja pappa ostaa aseen omiin nimiin ja minä otan rinnakkaisluvat siihen a-bolttiin ja sitten kun olen ammatissa ja saan liksaa niin makselen takaisin.
|
|
4.4.10 23:05
jarski (vierailija)
|
ostaja: joo olen 16v. ja pappa ostaa aseen omiin nimiin ja minä otan rinnakkaisluvat siihen a-bolttiin ja sitten kun olen ammatissa ja saan liksaa niin makselen takaisin.
Tarkkoja laukauksia :)
|
|
5.4.10 01:32
ostaja (vierailija)
|
JEP JEP
kyllä se niin taitaa olla, että metsästykseen menee n. 1000e vuodessa/metsästäjä.
Itte olen "saanut" aseet tavallaan puoli ilmaiseksi, koska kaikki aseet on rinnakkaisluvilla papan kanssa ja koiraan meni parisataa ( siihen sitten ruoka kulut ja kopit ja rokotukset jne.) ja joka vuosi paukkuihin menee rahaa, että ei tämäkään ole ilmaista huvia/harrastusta. (saatika sitten kun joutuu makselemaan takaisin sitä 1700e.....:D)
|
|
5.4.10 01:44
tjl
|
Kumpa riittäisikin,...
Mitä enemmän on rahaa käytössä sen enemmän ostelet kaikkia erätarvikkeita.
Jarski, Hyvä niin että isäsi on joustava harrastuksen suhteen. ( sinulla on hyvä pappa )
Sitten kun työikä tulee vastaan, niin huomaat kuinka paljon ostettavaa löytyykin. Jahtimatkat, jne...
Syksyllä meni 600 euroa riistapellon kunnostamiseen kaivuri kuskille. Kaikkea menoa sitä löytyykin.
Saamamiehellä on kettun oveluus ja korpin näkö.
|
|
5.4.10 09:52
ostaja (vierailija)
|
jaa jaa
Etkö saanut mitään tukia siihen riistapelto hommaan, vai kuinka isosta pellosta on kyse?
|
|
6.4.10 21:53
jarski (vierailija)
|
Jarski, Hyvä niin että isäsi on joustava harrastuksen suhteen. ( sinulla on hyvä pappa )
tais olla "ostajalle" tarkoitettu kommentti. Mun pappa ku on kuollu jo ajat sitte ja ite oon ostanu lähes kaikki raudat. Yhden olen saanut appiukolta.
|
|
|