|
etsin asetta?
|
|
17.3.10 19:07
ostaja! (vierailija)
|
etsin asetta?
ajattelin tällä keskustelupalstalla kysellä, että sattuuko kenelläkään olemaan joko..
Tikan tai Sakon 308. tai 30-06.lippaallista kertatuliasetta,
kohtuuhintaan myytävänä?
(mielellään keski-suomessa!)
|
|
17.3.10 21:58
Keski-Suomi-Pohjoinen (vierailija)
|
Eikö noita ole liikkeet pullollaan, ja vielä kohtuuhintaan.. Itsellä on Tikka T3 SS 30-06+ BR vaimennin+Docter 3-12x56 +optilockit. Siitä voin luopua hintaan 1750€.
Toinen vaihtoehto olisi Tikka M65 lukkorunkoon rakennettu rata-ase 308 Walther piipulla ja Loukosen kilpatukilla+Bushnell 6-24x42. Se lähtee hintaan 1450 €.
|
|
17.3.10 22:02
verkkokaupasta (vierailija)
|
ostaja!: ajattelin tällä keskustelupalstalla kysellä, että sattuuko kenelläkään olemaan joko..
Tikan tai Sakon 308. tai 30-06.lippaallista kertatuliasetta,
kohtuuhintaan myytävänä?
(mielellään keski-suomessa!)
Sako Finnbear Cal 30-06 Hinta: 600.00 €
|
|
17.3.10 22:51
ostaja (vierailija)
|
kiinnostaa
ei taida olla kiikaria tossa sako finnbearissa.
hinta raja minulla on n.750e, mutta kerro lisää tosta sakolaisesta?
onko netti sivuja jossa mahd. kuva. entä missä päin? taitaa olla käytetty?
|
|
18.3.10 12:56
puotipuksu (vierailija)
|
ostaja: ei taida olla kiikaria tossa sako finnbearissa.
hinta raja minulla on n.750e, mutta kerro lisää tosta sakolaisesta?
onko netti sivuja jossa mahd. kuva. entä missä päin? taitaa olla käytetty?
Googleen >>Sako Finnbear Cal 30-06 Hinta: 600.00 € =pääset kyseisen aseliikkeen verkkosivuille
|
|
18.3.10 15:20
ostaja (vierailija)
|
no niin
nyt kävin katsomassa ja ei ole oikein sellainen kuin etsisin...:(
toinen vaihtoehto olisi, jos löytyisi käytetty kohtuuhintaan, hyväkuntoinen
aito Tikka M65 308. ....löytyisikö tälläistä???
|
|
18.3.10 17:44
katso (vierailija)
|
|
|
18.3.10 18:28
ostaja (vierailija)
|
|
|
18.3.10 18:32
Jep-pe (vierailija)
|
Myyrähän..
Miulla ois yks Sakolainen mallia SA-int..
No ei vaa 75 Huntteri ja siinä lintukiikari mallia bushnelli vai mikä...
|
|
18.3.10 18:37
ostaja (vierailija)
|
joo, oisko kuvaa tai ees jotain lisätietoo...
|
|
19.3.10 10:59
ostanut (vierailija)
|
miksi et osta ihan uutta tikka t3 hunteria. tarkka ja toimiva ase. uusi on aina uusi.
|
|
19.3.10 15:50
ostaja (vierailija)
|
en oikein tiedä?
liian moni on antanut negatiivista palautetta t3 aseista.
en tiedä mikä siinä, mutta moni esim. asemyyjä on sanonut että t3:set ovat laadultaan heikkoja... eihän ne paljoa maksa ja on stainlesseja ja sen sellasia käteviä, mutta luotan kuulemaani, kun ei ole paljoa kokemusta edes mistään hirvikivääristä, kun ekaa oon ostamassa....
|
|
20.3.10 10:17
ostanut (vierailija)
|
kai ne asemyyjät osaa jotenki perustella väitteensä mikä tikassa on heikkoa vai möisivätkö he ennemmin jonku muun aseen jossa parempi kate. en ole kuullut yhtään tapausta jossa t3 olisi hajonnut ja oma t3 hunter on toiminut aina ja tarkkuus on hyvä. ei ole asetta jota joku ei moittisi. ja varmasti uusi ase on parempi kuin jokin vanha josta et tiedä onko ammuttu 100 vai 10000 laukausta.
|
|
20.3.10 22:23
pållå (vierailija)
|
onhan se niinkin
minä olen kanssa, kuullut, että t3 aseet ovat laadultaan vaihtelevia. aivan liian monessa t3 aseessa on jotakin vikaa, jossain vaiheessa. moni aseseppä on moittinut t3 aseita, mutta ei kiellä suoraan etteikö t3 aseissa ole jotain hyvääkin, mutta itselläni on aito tikka m65 ja olen todella tyytyväinen aseeseeni... (jokaisella on omat mielipiteet)
|
|
20.3.10 22:27
ostanut (vierailija)
|
vai jotain vikaa. mitä ne viat on. kai nyt jokin esimerkki löytyy jos niin yleisiä vikapesiä ovat. vai onko edullinen (750e) uuden aseen hinta se mikä ihmisillä rassaa.
|
|
20.3.10 22:33
ostaja (vierailija)
|
paljolla myyt pållå.....siis ton tikan m65?
|
|
20.3.10 22:37
pållå (vierailija)
|
en ole myymässä...on sen verta laatu ase!!!
itte ostin sen käytettynä 5300mk:lla.
en ole kysyny mitä vikoja niissä tikoissa on, mutta voin kysyä!
|
|
22.3.10 08:22
Minä (vierailija)
|
Hehe
On se jännä,että kehtaa poika väittää että uusi ase on aina parempi kuin käytetty?
Vanhan HYVÄN ajan Tikka&Sako on varma valinta,oli se piippu ammuttu 100 tai 1000laukausta,se on kuin uusi ja siinä tuntee käsissään jo laadun,ennen vaan osattiin tehdä aseita,nykyään tuo lafka on semmoinen haista....Kiitos italiaanojen. Välttäkää näitä uusia sakolaisia ja tikkoja viimeseen asti,jos uutta halajaa niin CZ,Browning jne.. Tai jos sattuu osumaan vanhan ajan tikkaa kautta sakoa niin kauppoja tekemään.
|
|
22.3.10 21:22
Jarski
|
ostaja: liian moni on antanut negatiivista palautetta t3 aseista.
en tiedä mikä siinä, mutta moni esim. asemyyjä on sanonut että t3:set ovat laadultaan heikkoja... eihän ne paljoa maksa ja on stainlesseja ja sen sellasia käteviä, mutta luotan kuulemaani, kun ei ole paljoa kokemusta edes mistään hirvikivääristä, kun ekaa oon ostamassa....
Tohon sun hintaluokkaas juuri T3 on hyvä valinta. kestää kyllä sen mitä pitääkin vaikka on kyllä totta ettei laadussa pärjää sauerille. Hintakin on sit ihan eri. itte pärjänny 8 vuotta T3 kans ihan hyvin eikä ole mitään syytä vaihtaa toiseen ku kerran pelittää hyvin.
Remington sps 700 maksaa uutena 700€, laatu?
Tältä sivulta löytys sakolainen 550€ http://www.aa-metsastys.com/uusi/en_aseet-kaytetyt,267.html?PHPSESSID=4e666 8145bf8d931664bc134c5d37165
sit hyvä kauppapaikka jossa välillä tulee myyntii hyvän hintasia helmiä on asesivut.net ja kauppapalsta
|
|
22.3.10 22:25
ostaja (vierailija)
|
no tuollaista olen kaavaillut!
Kyllä näytti aika hyvälle! Tuon tyylistä olen kaavaillut ja pistän harkintaan...
Siinä vain ei ollut kiikarin merkkiä?
|
|
22.3.10 22:46
ostanut (vierailija)
|
mikä siinä vanhassa tikassa on parempaa kuin uudessa. uuden tikan tarkkuus riittää hyvin linnulle ja ei ole panospesä väleä niinkuin paljon ammutuissa vanhoissa.
|
|
25.3.10 14:20
mä (vierailija)
|
heh
ostanut: mikä siinä vanhassa tikassa on parempaa kuin uudessa. uuden tikan tarkkuus riittää hyvin linnulle ja ei ole panospesä väleä niinkuin paljon ammutuissa vanhoissa.
Juuri näin,olet jälleen osoittanut toteen sen,mitä olet isältäsi ja asekauppiaalta kuullut.Jos vähänkin aseista tietää niin tietää myös,miksi vanhemmat aseet on vain niin hyviä....
|
|
25.3.10 15:42
- (vierailija)
|
mä: ostanut:mikä siinä vanhassa tikassa on parempaa kuin uudessa. uuden tikan tarkkuus riittää hyvin linnulle ja ei ole panospesä väleä niinkuin paljon ammutuissa vanhoissa.
Juuri näin,olet jälleen osoittanut toteen sen,mitä olet isältäsi ja asekauppiaalta kuullut.Jos vähänkin aseista tietää niin tietää myös,miksi vanhemmat aseet on vain niin hyviä....
Kerro toki meillekin mikä niissä vanhoissa on parempaa? Vanhoissa aseissa ei ole mitään mitä ei uusissakin olisi. Yleensä vielä ruosteet ja hapettumat raiskaa niin ei ne ainakaan parane vanhetessa. Rautarakkaus vaan menee järjen edelle monesti.. Uusia on uusi ja jokainen laukaus on syönyt vanhaa asetta eikä se siitä kulumalla paremmaksi tule.
Ei ne vanhat ainakaan tarkkuudessa parempia ole, on tullut käytännössä toettua ja nähtyä.
|
|
25.3.10 16:30
qwerty (vierailija)
|
Voisiko joku selittää mulle, mitä on rautarakkaus?
|
|
25.3.10 16:31
- (vierailija)
|
qwerty: Voisiko joku selittää mulle, mitä on rautarakkaus?
Se on sitä kun pitää aina olla ylistämässä niitä vanhoja romuja joista ei raaskita luopua, kuvitellaan ettei mitään parempaa ole 50 vuoteen keksitty ja mikään uudempi ei voi pärjätä sille vanhalle romulle joka jonkun onnettoman kaapista sattuu löytymään.
|
|
|